Запобігання проявам корупції

Версія для друкуВерсія для друку

Районний план заходів щодо запобігання та протидії корупції на 2018 рік

Розпорядження голови райдержадміністрації "Про районний план заходів щодо запобігання  та протидії корупції на 2018 рік" №147 від 30.03.2018р.

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

План перевірки в 2018 році органів місцевого самоврядування  щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції»

Графік перевірок управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання вимог Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» на 2018 рік

Список посадових осіб, на яких покладено обов’язки  з організації роботи щодо запобігання проявам корупції у Кобеляцькій районній державній адміністрації 

Закон України "Про засади запобігання і протидії корупціїi"

Протидія корупціїi

ПОСТАНОВА КМУ "Питання запобігання та виявлення корупції"

Закон України "Про державну службу"

Форма повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларування

 

Боротьба з корупцією

Одним із важливих аспектів сучасної державної правової політики в Україні є реформування системи запобігання і протидії корупції. Досягнення успіху у цьому процесі є передумовою для формування у суспільства довіри до влади, зростання економічного потенціалу держави, покращення добробуту громадян України.

Реформа антикорупційної системи в Україні розпочалася із створенням Національного антикорупційного комітету та подальшого прийняття низки законодавчих актів, серед яких ключовим є Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки» Закон України „Про запобігання корупції».

Запорукою успішного виконання завдання із мінімізації проявів корупції є забезпечення належного рівня знань антикорупційного законодавства як представниками державних органів та органів місцевого самоврядування, так і суспільством в цілому. З одного боку, це сприяє ефективній дії встановлених законодавством превентивних антикорупційних механізмів, а з іншого - підвищує рівень правової обізнаності громадян, що зменшує ризик порушення їхніх основних прав і свобод у повсякденному житті, а також сприяє формуванню у населення нетерпимого ставлення до проявів корупції.

За 2017 рік районною державною адміністрацією здійснено комплекс організаційно-профілактичних заходів серед державних службовців органів виконавчої влади та посадових осіб місцевого самоврядування. Як результат проведеної роботи звернень підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування і громадян щодо фактів корупції серед державних службовців не надходило.

 

ІНФОРМАЦІЯ

про  осіб, на яких покладені обов’язки по профілактиці корупції в Кобеляцькій райдержадміністрації

 

п/п

Прізвище, ім.”я,

по батькові

Посада

Робочий, мобільний телефон

Примітка

1

2

3

4

5

1

Катишков Володимир Миколайович 

Заступник голови райдержадміністрації

3-12-93

066

6347399

 

2

Сєргєєв Валерій Валентинович

Завідувач сектору взаємодії з правоохо-ронними органами, оборонної та мобілі-заційної роботи апа-рату райдержадмі-ністрації

3-17-03

066

9032694

 

 

Про виконання районною державною адміністрацією комплексу основних антикорупційних заходів за  І півріччя 2018 року

 

Робота з профілактики та протидії корупції серед державних службовців  органів виконавчої влади та посадових осіб органів місцевого самоврядування району проводиться відповідно до плану заходів щодо попередження корупції на 2018 рік, затвердженого розпорядженням  голови  райдержадміністрації від 30.03.2018   № 147.

Стан роботи щодо попередження та профілактики проявам корупції серед державних службовців району в І півріччі 2018 року розглядався на 2 щотижневих нарадах при голові райдержадміністрації (2017-1), на 6 оперативно-розпорядчих нарадах при заступнику голови райдержадміністрації (2017-6), на 27 нарадах в управліннях, відділах, інших структурних підрозділах райдержадміністрації (2017-28), на  32 сесіях, нарадах у сільських радах району (2017-30).

В І півріччі 2018 року проведено 21 засідання тендерного комітету відділу освіти райдержадміністрації  щодо цільового використання бюджетних коштів, дотримання процедури державних закупівель (2017-7).

          Протягом звітного періоду 2018 року фінансовим управлінням райдержадміністрації проведено 3 перевірки правильності складання та затвердження кошторисів бюджетних установ по галузі «Освіта», «Соціальний захист та соціальне забезпечення», «Фізична культура і спорт». Питання підведення підсумків економічного і соціального розвитку та виконання бюджету Кобеляцького району розглянуто на 2 розширених засіданнях колегії райдержадміністрації, а питання про стан виплати заробітної плати та стан розрахунків за енергоносії установами і організаціями, що фінансуються з районного бюджету, 2 розглянуто на щотижневих нарадах при голові райдержадміністрації. 25.06.2018 року на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання стану фінансово-бюджетної дисципліни в Кобеляцькому районі за 2017 рік.

Були здійснені перевірки з питань профілактики корупції в 1 сільській раді та 6 структурних підрозділах райдержадміністрації. За підсумками перевірок  складено  довідки, в яких вказані основні недоліки та  шляхи їх вирішення, надано  методичну  та консультативну допомогу.

В районі  за І півріччя 2018 року було проведено 7 навчань, семінарів  з бухгалтерами  та економістами в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації щодо проходження державної служби та протидії корупційним проявам (2017-6). 

За звітний період 2017 року  один державний службовець райдержадміністрації пройшов підвищення кваліфікації в Київському інституті підвищення кваліфікації керівних кадрів та 12  державних службовців райдерж-

адміністрації  пройшли  підвищення кваліфікації на базі   обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій. 

          27.02.2018 року проведено навчання державних службовців апарату та структурних підрозділів Кобеляцької райдержадміністрації, службовців органів.

місцевого самоврядування району на теми: «Про строки подання електронних декларацій та строки повідомлення про суттєві зміни у майновому стані» та «Вивчення основних положень Закону України «Про запобігання корупції».

13.03.2018 року державні службовці апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації прийняли участь у нараді на тему: «Про своєчасне та якісне подання е-декларацій державними службовцями райдержадміністрації».

Кобеляцькою райдержадміністрацією проведено роботу щодо перевірки факту своєчасності подання щорічних електронних декларацій за 2017 рік державними службовцями райдержадміністрації. Виявлено один випадок неподання декларації та два випадки несвоєчасного подання декларації, про що своєчасно направлено повідомлення до Національного агентства з питань запобігання корупції.

          Станом на 30.07.2018 року повідомлень щодо притягнення до відповідальності працівників райдержадміністрації не надходило.

За звітний період 2018 року до адміністративної відповідальності  за порушення антикорупційного законодавства державні службовці райдержадмі-ністрації не притягувалися (2017-0).

         В районі проводиться  робота щодо реалізації принципів прозорості та відкритості діяльності органів виконавчої влади в організації антикорупційної роботи.

          В засобах масової інформації району надруковано 2 статті, на сайті райдержадміністрації  розміщено 12 матеріалів щодо попередження проявам корупції. На інформаційному стенді райдержадміністрації розміщені відомості про номери телефонів, адресу офіційного веб-сайту, а також інформацію про посадових осіб, яких необхідно повідомити щодо вчинення корупційних правопорушень та розміщено оголошення, що працює «телефон довіри» і телефон, за яким можна отримати безкоштовно юридичну консультацію

          Проблемним залишається питання не виконання вимог пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України 04.09.2013 № 706 (зі змінами), в якій передбачено утворення (визначення) та забезпечення функціонування уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції.

          Вирішення даного питання буде розглянуто при формуванні граничної чисельності та структури райдержадміністрації на 2019 рік.

Антикорупційна робота в райдержадміністрації здійснюється згідно вимог діючого законодавства.

 

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними

органами, оборонної та мобілізаційної роботи

апарату райдержадміністрації                                                           В.Сєргєєв

 

Про притягнення до відповідальності за корупційне правопорушення

Станом на 16.07.2018 року інформація щодо службових осіб органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування, які притягались до відповідальності (дисциплінарної, адміністративної, кримінальної) у 2018 році за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, в райдержадміністрації відсутня.

 

                                                                                    

                                                                               Що таке корупція?

Корупція є однією з найактуальніших соціальних проблем сучасності. Це повною мірою стосується й України, для якої корупція стала чинником, що реально загрожує національній безпеці і конституційному ладу держави.

Корупція – це соціальне явище, оскільки має соціальну обумовленість.

Соціальна сутність корупції полягає в тому, що вона спотворює суспільні відносини, внаслідок чого настає «порча», «корозія» влади. Це спотворення, порушення суспільних відносин має характер ланцюгової реакції. (наприклад ржа на металі).

Соціальна сутність корупції може бути визначена через призму соціального призначення державної служби, оскільки саме корупція порушує загальні принципи такої служби,  які визначені відповідним законодавством. Корумпована особа, яка обіймає державну посаду , діє, зловживаючи довірою держави, вона діє незаконно, не доброчесно, несправедливо і упереджено.

Соціальна сутність корупції проявляється, насамперед, у тому, що вона має історичні витоки і соціальні передумови. Корупція як «порча» механізму управління відома людству з прадавніх часів. У Стародавній Греції це явище проявлялось з ІУ-У ст.. до н. є. (зафіксовано в документах). У Старому Завіті йдеться про те, що Мойсею було дано пораду призначати службовцями та суддями тих, хто ненавидить нечесні прибутки. У Корані існує спеціальна заборона платити хабарі. І сьогодні знаходять своє підтвердження слова Будди: «…Несправедливі чиновники – це злодії, які крадуть щастя народу, …вони обдурюють і правителя, і народ, таким чином стають причиною всіх бід нації». Князя Олександра Меншикова, який був фаворитом російського царя Петра І, а пізніше - під час царювання Катерини І – фактично керував державою, вважають одним із основоположників утвердження корупції на державному рівні. Саме О.Меншиков своєю масштабною діяльністю з вимагання і одержанню хабарів, викрадання казенного майна та через інші зловживання глибоко і міцно вкорінював у російське суспільство свідомість, що політичною владою можна користуватися для власного незаконного збагачення. Послідовники О.Меншикова досить успішно реалізують цю ідею і в наші дні, у тому числі на теренах України.

        Проблеми протидії корупції в Україні за своїм змістом багато в чому збігається з аналогічними проблемами в інших країнах, особливо в країнах, що утворилися на теренах колишнього Радянського Союзу. Цей збіг зумовлюється однаковою соціальною сутністю корупції як корозії влади, яка полягає у зловживанні службовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування владою або службовим становищем у корисливих або інших особистих інтересах. Висновок - корупція як явище не може існувати поза межами влади.

        Корупція як соціальне явище пов’язане з іншими негативними, у тому числі криміногенними процесами. Насамперед це стосується зв’язку корупції з організованою злочинністю та тіньовою економікою.

         Відтак, корупція – це складне і багатоаспектне (економічне, політичне, правове, морально-психологічне) соціальне явище.

 

                                                                                            2

         Міжнародне співтовариство надає значної уваги питанням попередження корупції, що сьогодні стала світовою проблемою. Лише за останні роки ці питання розглядались на багатьох європейських форумах.                                                                                                                               Прийнято спільний проект Комісії Європейського товариства і Ради Європи «Октопус», Конвенцію про корупцію у контексті цивільного права, та інше.

          У травні 1999 року створено «Групу країн проти корупції» (GRECO), що діє в межах Ради Європи, основною метою якої є оцінка рівня корупції в державі. GRECO – один із найважливіших структурних підрозділів Ради Європи, який розробляє рекомендації зі створення антикорупційного законодавства відповідно до європейських норм. Саме GRECO уповноважений надавати керівництву Євросоюзу висновок про якісь системи боротьби з корупцією у державах, що претендують на європейську інтеграцію.

         Однією з головних складових формування і реалізації ефективної системи боротьби з корупцією є чітка взаємодія держав, у першу чергу їх правоохоронних органів, на регіональному і міжнародному рівнях, участь у заходах боротьби з цим негативним явищем, запроваджених у межах ООН, Радою Європи, Інтерполом, Міжнародним валютним фондом, Світовим банком та іншими міжнародними інституціями.

          Короткий огляд цих міжнародних актів свідчить про те, що світова співдружність розглядає корупцію на сучасному етапі як одну з найбільших загроз правопорядку, демократії, правам людини, чесності та соціальної справедливості. Загально визначено, що вона заважає економічному розвитку і становить реальну загрозу устоям суспільства. Тому пропонується загальний для всіх країн принцип – це доброчесність державного службовця.

         Ситуація, що складається в останнє десятиліття в Україні, характеризується, зокрема, небувалим поширенням корупційних проявів. Україна сьогодні є державою з надзвичайно високим рівнем корупції, яка становить реальну загрозу її національній безпеці та конституційному ладу. Так, за рейтингом міжнародної антикорупційної неурядової організації «Міжнародна прозорість», у 2010 році Україна за рівнем корупції посіла 134 місце серед 178 країн світу, отримавши 2,4 бали з 10 можливих. Фахівці вважають, що будь-який результат нижчий від 3 балів, є ганьбою для нації, змушеної жити у повністю корумпованій країні. Тому Верховною Радою України від 7 квітня 2011 року №3206-ІУ прийнято  Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції», який набрав чинності з 1 липня 2011 року.        

 

                                                         Досвід Сінгапуру і Грузії в подоланні корупції

         Корупція призводить до системних та глибоких втрат як суспільства, так і для держави. Корупція як непередбачуваний, непрогнозований фактор відохочує ділових людей від інвестицій, породжує надлишкові витрати для бізнесу та гальмує економічні зростання. Вона робить вкрай неефективними функції судів, представницьких та виконавчих органів державної влади і місцевого самоврядування, підриваючи довіру громадян до інститутів публічної влади. Нарешті, саме корупція завдає нищівного удару по іміджу країни.

           Спробуємо проаналізувати логіку підходу до антикорупційної політики двох держав – Сінгапура та Грузії.

 

                                                                                             3

         Влада Сінгапура та Грузії втратила будь-який авторитет, і вищі представники влади демонстрували свій добробут, нажитий абсолютно в очевидний для людей спосіб – корупцією. Представники нової влади, як в  Сінгапурі, так і в  Грузії, змушені були шукати шляхи боротьби в першу чергу з корупцією держслужбовців усіх рівнів, яка унеможливлювала здійснення економічних перетворень. Лідери цих країн зрозуміли, що одним з основних завдань є необхідність приватизації підприємств, що знаходяться в державній власності. Держава повинна мати мінімальний вплив на економіку. Рушійною силою в розвитку економічної стабільності може бути тільки приватний сектор.          За приватизацією пішли інвестиції. Наприклад сукупність прямих іноземних інвестицій в економіку Грузії у 2004-2009 роках склали 6,5 млрд. доларів США.

          Родючим грунтом для розвитку корупційного середовища великою мірою є громіздкий і неефективний бюрократичний апарат та відносно низька оплата праці державних службовців. Нова влада Сінгапура та Грузії зі скороченням бюрократичного апарату одночасно значно підвищила заробітні плати держслужбовцям і поліцейським, і поліцейський, і клерк повинні отримувати такий доход, щоб спокуса брати хабарі зникла. Держслужбовцям, що займають відповідальні посади, були підняті зарплати до рівня, характерного для топ-менеджерів приватних корпорацій. Наприклад міністрам та суддям Сінгапуру встановили астрономічну платню – 100 тис. дол.. США на місяць. Проте ніяких пільг, охорони, автомобіля з водієм та службові дачі не надають – тільки за особисті гроші. Але це не означає щорічного автоматичного збільшення платні можновладцям, тому що доходи приватного сектора то підвищуються, то знижуються. То ж зарплатню держслужбовців на всіх рівнях державної ієрархії уряду Сінгапуру прив’язали до рівня зарплати у приватному секторі та в залежності від нього щороку переглядають. І якщо люди в країні починають отримувати менші доходи – відповідно скорочуються заробітні плати й урядовців. У Грузії з 2003 року середня заробітна плата збільшилася у 8 разів. У той же час, зарплата в армії або поліції набагато перевищує цей рівень.

          Але висока зарплата і суспільне становище повинні накладати на держслужбовців і велику відповідальність, насамперед – перед законом. Тому чи не найголовнішим у боротьбі з корупцією є принцип рівності закону, однакового для всіх. Так в Сінгапурі створено бюро, яке очолюється директором, який безпосередньо підпорядкований главі держави. Агентство не залежить від поліції та інших урядових відомств, включаючи держслужбовців у

ранзі міністрів. А тому має право притягати до суду будь якого громадянина, незалежно від його статусу, рангу або віросповідання. Винятків для вищих держслужбовців не робиться. Грузія свого часу також оголосила війну хабарникам у держструктурах, що керували державою. Нова влада не шкодувала нікого, і ранг підозрюваного не був перешкодою. У міжнародному рейтингу простоти і зручності ведення бізнесу, що розроблявся Світовим банком, Грузія піднялася з 150-го місця, яке вона займала у 2004 році на 11-е місце, випередивши такі поважні країни, як Швеція та Фінляндія.

         Отже, чинники успішної протидії корупції вже давно відомі та апробовані міжнародною спільнотою. Це, насамперед, відкритість влади, прозорість та зрозумілість процедур прийняття державних рішень, дієві механізми контролю за діяльністю державних органів з боку громадського суспільства, свобода слова, свобода та незалежність засобів масової інформації.

 

 

 

                                                                                       СПИСОК

осіб відповідальних за ведення профілактики проявам корупції в структурних підрозділах Кобеляцької                                                                                                        райдержадміністрації

 

 

Відділ освіти                                                       Масич Наталья Іванівна,

                                                                              головний спеціаліст, 3-13-63

 

 

Управління праці та соціального                      Косминіна Ірина Олександрівна,

захисту населення                                               начальник відділу, 3-10-93

 

 

 

Відділ агропромислового                                 Письмак Артем Олександрович

розвитку                                                               спеціаліст І категорії, 3-10-46

 

 

 

Фінансове управління                                        Петрушина Олена Іванівна

                                                                              заступник начальника, 3-19-83

 

 

Відділ культури та туризму                              Пасько Олександр Володимирович

                                                                             головний спеціаліст, 3-12-80

 

 

                                                                              Боротьба з корупцією

 

         Одним із важливих аспектів сучасної державної правової політики в Україні є реформування системи запобігання і протидії корупції. Досягнення успіху у цьому процесі є передумовою для формування у суспільства довіри до влади, зростання економічного потенціалу держави, покращення добробуту громадян України.

          Реформа антикорупційної системи в Україні тільки розпочалася із створенням Національного антикорупційного комітету та подальшого прийняття низки законодавчих актів, серед яких ключовим є Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки» Закон України „Про запобігання корупції».

          Запорукою успішного виконання завдання із мінімізації проявів корупції є забезпечення належного рівня знань антикорупційного законодавства як представниками державних органів та органів місцевого самоврядування, так і суспільством в цілому. З одного боку, це сприяє ефективній дії встановлених законодавством превентивних антикорупційних механізмів, а з іншого - підвищує рівень правової обізнаності громадян, що зменшує ризик порушення їхніх основних прав і свобод у повсякденному житті, а також сприяє формуванню у населення нетерпимого ставлення до проявів корупції.

         За 2015 рік районною державною адміністрацією здійснено комплекс організаційно-профілактичних заходів серед державних службовців органів виконавчої влади та посадових осіб місцевого самоврядування. Як результат проведеної роботи звернень підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування і громадян щодо фактів корупції серед державних службовців не надходило.

 

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними

органами, оборонної та мобілізаційної роботи

апарату райдержадміністрації                                                              В.Сєргєєв

                                                                           ІНФОРМАЦІЯ

                   про  осіб, на яких покладені обов”язки по профілактиці корупції в Кобеляцькій райдержадміністрації

 

п/п

Прізвище, ім.”я,

по батькові

Посада

Робочий, мобільний телефон

Примітка

1

2

3

4

5

1

Катишков Володимир Миколайович 

Заступник голови райдержадміністрації

3-12-93

066

6347399

 

2

Сєргєєв Валерій Валентинович

Завідувач сектору взаємодії з правоохо-ронними органами, оборонної та мобілі-заційної роботи апа-рату райдержадмі-ністрації

3-17-03

066

9032694

 

 

                                                               КОБЕЛЯЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

                                                                                           ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                                                                РОЗПОРЯДЖЕННЯ

                                                                   ГОЛОВИ РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

22.01.2015                                                                                                                                                                 № 15

 

Про районний план заходів

щодо запобігання корупції

на 2016 рік

 

         Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про запобігання корупції», «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 20.08.2015 № 434 «Про Програму запобігання корупції у Полтавській області на 2015-2016 роки» та з метою реалізації державної політики у сфері боротьби з корупцією:

 

         1. Затвердити районний план заходів щодо запобігання корупції на 2016 рік  (далі – План заходів), що додається.

        

         2. Відповідальним виконавцям інформувати райдержадміністрацію у встановлені Планом заходів терміни.

 

          3. Рекомендувати виконкомам місцевих рад розробити та затвердити відповідні Плани заходів щодо запобігання корупції на 2016 рік та забезпечити їх виконання.

 

         4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Катишкова В.М.

 

 

Голова

районної державної

адміністрації                                                                                                                                         Т.ШЕВЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                                                                                                                                     Розпорядження голови

                                                                                                                                                                     Кобеляцької районної

                                                                                                                                                                     державної адміністрації

                                                                                                                                                                     22.01.2016              № 15

 

                                                                                     Районний  план

                                                           заходів щодо запобігання корупції на 2016 рік

 

п/п

Зміст заходу

Обґрунтування необхідності здійснення заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

1

2

3

4

5

І.Організаційні заходи

1.1

Забезпечити реалізацію (у межах повноважень) Закону України «Про засади  державної анти-корупційної політики в Україні  на  2014-2017 роки»

Програма запобі-гання корупції у Полтавській області на 2015-2016 роки затвер-джена розпоряд-женням голови облдержадмі-ністрації від 20.08.2015 № 434

до 05 липня 2016 року,

до 05 січня

2017 року

Управління,  відділи, інші структурні під-розділи  рай-             держдміістрації, виконкоми місцевих рад

до 15 липня 2016 року,

до 15 січня

2017 року

сектор взає-модії з право-охоронними органами, обо-ронної та мобі-лізаційної ро-боти апарату райдержадмі-ністрації

1.2

Розробити та затвердити внутрішні плани заходів щодо попередження ко-рупції на 2016 рік з ура-хуванням змін в антико-рупційному законо-давстві та місцевих умов і особливостей

Закон України „Про засади  державної анти-корупційної полі-тики в Україні  на  2014-2017 роки» (Далі –антикорупційній-на стратегія на 2014-2017 роки)

 

До 10 лютого 2016 року

Управління,  відділи, інші структурні під-розділи  рай-             держдміістрації, виконкоми місцевих рад

1.3

Систематично заслухо-вувати керівників струк-турних підрозділів на засіданнях колегій, ви-робничих нарадах щодо комплексного  виконан-ня антикорупційного законодавства, визначати відповідальним за веден-ня цієї роботи конкретні завдання і строки усу-нення недоліків

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки)

Про-тягом

року

Управління,  відділи, інші структурні під-розділи  рай-             держдміістрації

1.4

Провести нараду у  зас-тупника голови райдерж-адміністрації з розглядом питання: „Про запобіган-ня проявам корупції серед державних служ-бовців за підсумками 2015 року”

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки)

Лютий-березень

2016 року

Сектор взає-модії з право-охоронними органами, обо-ронної та мобі-лізаційної ро-боти апарату райдержадмі-ністрації

               

 

2

1.5

Провести підсумкову  антикорупційну нараду з держслужбовцями, від-повідальними за орга-нізацію та ведення  про-філактичної роботи в  структурних підрозділах  райдержадміністрації

 

Закон України „Про запобігання корупції”

Січень 2016 року

Сектор взає-модії з право-охоронними органами, обо-ронної та мобі-лізаційної ро-боти апарату райдержадмі-ністрації

1.6

Організовувати спільну  антикорупційну роботу з органами місцевого самоврядування з питань попередження корупції, надавати методичну допомогу та аналізувати процес усунення виявлених недоліків

Антикорупційна  стратегія  на 2014-2017 роки”

Про-тягом

року

Заступник голо-ви райдерж-адміністрвації, сектор взає-модії з право-охоронними органами, обо-ронної та мобі-лізаційної ро-боти апарату райдержадмі-ністрації

1.7

Проводити цільові пере-вірки структурних під-розділів щодо виконання ними антикорупційного законодавства. Визнача-

ти конкретні завдання та строки  усунення вияв-лених недоліків  відпові-дальним за ведення анти-корупційної роботи

„Антикорупційна  стратегія на 2014-2017 роки”

Про-тягом року

Сектор взає-модії з право-охоронними органами, обо-ронної та мобі-лізаційної ро-боти апарату райдержадмі-ністрації

1.8

У разі зміни в  райдерж-адміністрації держ-службовця відповідаль-ного за виконання роботи з профілактики корупції, організовувати короткотермінове стажу-вання його в облдерж-адміністрації  

За окремим пла-ном

Про-тягом

року

Відділ організа-ційно-кадрової роботи апарату райдержадмі-ністрації

1.9

Надавати районній державній адміністрації:

    аналітичну інформа-цію щодо виконання Закону України «Про запобігання  корупції» за перше півріччя 2016 року

Антикорупційна  стратегія  на 2014-2017 роки”

 

До 05 липня 2016 року

Управління,  відділи, інші структурні під-розділи  рай- держадміністрації, виконкоми місцевих рад.

 

     аналітичну інформа-цію щодо виконання Закону України „Про запобігання  корупції” за друге півріччя 2016 року

Антикорупційна  стратегія  на 2014-2017 роки”

 

До 05 січня 2017 року

Управління, відділи, інші структурні під-розділи  рай-держадміністрації, виконкоми місцевих рад.

1.10

Надавати обласній державній адміністрації:

    аналітичну інформа-цію щодо виконання Закону України „Про  запобігання корупції” за перше півріччя 2016 року”

Антикорупційна  стратегія  на 2014-2017 роки”

 

До 15 липня 2016 року

Сектор взає-модії з право-охоронними органами, обо-ронної та мобі-лізаційної ро-боти апарату райдержадмі-ністрації

               

 

 

 

3

 

     аналітичну інформацію щодо виконання Закону України „Про запобігання корупції” за друге півріччя 2016 року

Антикорупційна  стратегія  на 2014-2017 роки”

 

До 15 січня 2017

 року

Сектор взає-модії з право-охоронними органами, обо-ронної та мобі-лізаційної ро-боти апарату райдержадмі-ністрації

1.11

Надавати районній дер-жавній адміністрації ін- формацію про увесь ком-плекс проведеної антико-рупційної роботи у відпо-відності з рекомендаціями міжнародної антикоруп-ційної організації  GRECO

Доручення Кабі-нету Міністрів України від          4 грудня 2007 року  №41915/5/1-07

Щомі-сячно до 05 числа наступ-ного за  звітним місяця

Управління, відділи, інші структурні підрозділи  райдержадмі-ністрації, виконкоми місцевих рад

1.12

Надавати обласній дер-жавній адміністрації ін-формацію про увесь ком-плекс проведеної антико-рупційної роботи у відпо-відності з рекомендаціями міжнародної антикоруп-ційної організації  GRECO

Доручення Кабі-нету Міністрів України від          4 грудня 2007 року  №41915/5/1-07

Щомі-сячно до 10 числа наступ-ного за  звітним місяця

Сектор взає-модії з право-охоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдерж-адміністрації

1.13

Забезпечити своєчасне надання облдержадмі-ністрації звітів  про декларування доходів державних службовців за 2015  рік

Указ Президента України від 4 лютого 2003 року  №73/2003 „Про заходи щодо посилення контролю за дек-ларуванням до-ходів особами, уповноважними на виконання функцій держави

 

До 25 квітня 2016 року

Відділ органі-заційно-кад-рової роботи апарату рай-держадмініст-рації

1.14

Висвітлювати факти, з ме-тою прозорості і відкри-тості у діяльності органів виконавчої влади, коруп-ційних діянь, вчинені держслужбовцями та своє-часно інформувати гро-мадськість щодо застосу-вання до правопорушників відповідних  адміністра-тивних заходів

Закон України „Про запобіган-ня корупції",  Закон України „Про захист персональних даних”

Про-тягом

року

Сектор взає-модії з право-охоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдерж-адміністрації

1.15

Поповнювати та система-тично оновлювати анти-корупційні матеріали рубрики „Запобігання проявам корупції” на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки)

Про-тягом року

Сектор взає-модії з право-охоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апара-ту райдерж-адміністрації

             

 

 

 

 

 

 

4

1.16

Продовжити практику інформаційного зв’язку  з громадянами у питаннях діяльності органів влади  щодо боротьби з корупцією („телефон довіри”, „правова консультація”, „гаряча лінія”, тощо)

Доручення Кабі-нету Міністрів України від 04 грудня 2007 року 

№ 41915/5/1-07

щодо рекомен-дацій  між народ-ної антикоруп-ційної організації GRECO

Про-тягом

року

Відділ доку-ментообігу, контролю та розгляду звер-нень громадян апарату рай- держадміністрації, відділ орга-нізаційно-кад-рової роботи апарату рай-держадмініст-рації, юридич-ний сектор апа-рату райдерж-адміністрації

1.17

Запланувати та викону-вати комплекс ідеоло-гічних та масово-полі-тичних заходів, спрямо-ваних на співпрацю з провідними політичними силами району у сфері активізації державної і громадської антикоруп-ційної  діяльності

Постанова Кабі-нету Міністрів України від 03.11.2010 року № 996 „Про забезпе-чення участі гро-мадськості у фор-муванні та реа-лізації державної політики”

 

До 15 лютого

2016 р

Сектор з пи-тань внутріш-ньої політики та зв»язків з громадськістю апарату рай-держадміністрації

1.18

Проводити роботу для забезпечення зменшення кількості безпосередніх контактів громадян і  представників юридич-них осіб з держслужб-бовцями, зокрема, шля-хом застосування систе-ми документообігу та електронного цифрового підпису

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки

Про-тягом року

Управління, відділи, інші структурні підрозділи  райдержадмі-ністрації, при-четні до видачі дозвільних до-кументів

1.19

Сприяти престижності статусу державного службовця, приймаючи на службу та просува-ючи по службі  працівників винятково за критеріями професіона-лізму, компетентності, наявності управлінсько-го досвіду, удосконалю-вати механізм  відбору і призначення службовців

Антикорупційна  стратегія  на 2014-2017 роки”

Про-тягом року

Управління, відділи, інші структурні підрозділи  райдержадмі-ністрації

1.20

Постійно підтримувати зв`язки та ефективну співпрацю з громадсь-кістю щодо виявлення та повідомлення про факти корупційних правопо-рушень в районі

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки

Про-тягом року

Сектор з пи-тань внутріш-ньої політики та зв»язків з громадськістю апарату рай-держадміністрації

 

 

 

 

 

 

5

1.21

Забезпечувати доступ громадськості для оз-найомлення з проектами нормативно-правових актів райдержадміністра-ції, розміщуючи їх на веб-сторінці районної державної адміністрації

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки

Про-тягом року

Юридичний сектор рай-держадміністра-ції

ІІ. Превентивні антикорупційні заходи

2.1

Удосконалювати існуючі та працювати над ство-ренням нових додатко-вих внутрішніх механіз-мів контролю, що сприя-тимуть запобіганню та  виявленню корупційних правопорушень

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки.

Про-тягом

року

Сектор взаємо-дії з правоохо-ронними орга-нами, оборон-ної та мобіліза-ційної роботи апарату рай-держадміністра-ції, управлін-ня, відділи, інші структур-ні підрозділи  райдержадмі-ністрації

2.2

Забезпечувати постійний доступ громадськості до наявної в органах вико-навчої влади інформації щодо організації та практичного виконання антикорупційних заходів

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки.

Про-тягом

року

Управління, відділи, інші структурні підрозділи  райдержадмі-ністрації

ІІІ. Здійснення контролю за цільовим використанням

бюджетних коштів та державного майна

3.1

Розглядати на колегіях і службових нарадах пи-тання щодо  поперед-ження правопорушень і зловживань у бюджетній сфері. За результатами розгляду визначати  конкретні заходи і дору-чення, які будуть спря-мовані на усунення недо-ліків

Указ Президента України від  25 грудня 2001 року №1251/2001 „Про зміцнення  фінан-сової дисципліни та  запобігання правопорушен-ням у бюджетній сфері”

Про-тягом

року

Управління, відділи, інші структурні підрозділи  райдержадмі-ністрації

3.2

Посилити контроль за цільовим, ефективним використанням бюджет-них коштів, створенням дієвого механізму протидії правопору-шенням і зловживанням у бюджетній сфері

Указ  Президента України від  16 листопада 2000 року  № 1242/2000 „Про  додаткові заходи щодо поси-лення боротьби з корупцією, інши-ми протиправними діями в соціально-економічній сфері та  забезпечення економного витра-чання державних  коштів”  

Про-тягом

року

Управління, відділи, інші структурні підрозділи  райдержадмі-ністрації

           

 

 

 

3.3

Проводити внутрішній контроль за цільовим використанням бюджет-них коштів, дотриман-ням процедури держав-них закупівель, зако-нодавства з фінансових питань у підвідомчих структурах

Постанова Кабіне-ту Міністрів Укра-їни від 22 жовтня 2008 р.№ 943 „Про економмію бюд-жетних коштів, передбачених на утримання органів державної влади та інших державних органів”

Про-тягом

року

Управління, відділи, інші структурні підрозділи  райдержадмі-ністрації

3.4

Надавати облдержадмі-ністрації звіти щодо запобігання порушенням фінансової дисципліни у бюджетних установах і організаціях

Указ Президента України від 25 грудня 2001 року №1251/2001   „Про зміцнення фінансової дис-ципліни та запо-бігання правопо-рушенням у бюд-жетній сфері”

Двічі на рік:

до 10 липня 2016 року,

до 10 січня

2017 року

Фінансове управління райдержадмі-ністрації

ІУ.Підвищення рівня правової освіти з питань попередження

та профілактики корупційних проявів

4.1

Включати до навчальних програм з питань запо-бігання і протидії коруп-ції для державних служ-бовців та посадових осіб органів місцевого само-врядування ґрунтовне вивчення  антикоруп-ційного законодавства

Розпорядження Кабінету Мініст-рів України від 6 липня 2011 року № 642-р „Про підвищення квалі-фікації державних службовців та по-садових осіб міс-цевого самовря-дування»

Про-тягом року

Відділ організа-ційно-кадрової роботи апарату райдержадмі-ністрації

4.2

 Проводити інформацій-но-роз`яснювальну роботу, спрямовану на підвищення рівня знань населення щодо ролі інститутів громадянсь-кого суспільства в  протидії корупції

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки

Про-тягом року

Сектор з питань внутрішньої по-літики та зв»яз-ків з громадсь-кістю апарату райдержадмі-ністрації

4.3

Сприяти громадським організаціям у розробці та реалізації спільних програм у напрямку „Суспільство проти корупції”

Доручення Нацдержслужби України від 16 травня 2008 року           № 7

Про-тягом року

Сектор з питань внутрішньої по-літики та зв»яз-ків з громадсь-кістю апарату райдержадмі-ністрації

4.4

Організувати навчання з антикорупційної тема-тики начальників від-ділів  райдержадмі-ністрації, а також керівників і спеціалістів, відповідальних за робо-ту по протидії корупції в усіх структурних підрозділах районної державної адміністрації

Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки

Про-тягом року

Сектор взає-модії з право-охоронними органами, обо-ронної та мобі-лізаційної ро-боти апарату райдержадмі-ністрації

               

 

 

7

4.5

Організувати навчання в структурних підрозділах райдержадміністрації щодо правильності за-повнення держслужбою-цями декларацій

Антикорупційна стратегія на

2014-2017 роки

Лютий-бере-зень

2016 року

Відділ організа-ційно-кадрової роботи апарату райдержадмі-ністрації

4.6

Висвітлювати правові і практичні аспекти най-більш актуальних проб-лем боротьби з коруп-цією у державі та на регіональному рівні, при проведенні єдиних днів інформування населен-ня

Закони України „Про запобігання корупції"

Про-тягом

року

Сектор з питань внутрішньої по-літики та зв»яз-ків з громадсь-кістю апарату райдержадмі-ністрації

4.7

Формувати у державних службовців усвідомлен-ня важливості і  відпо-відальності державної служби, роз`яснювати їм  правову відповідаль-ність за корупційні  пра-

вопорушення,  інфор-мувати про основні  положення українського і міжнародного  законо-давства щодо протидії корупції

Антикорупційна стратегія на

2014-2017 роки

Про-тягом

року

Управління, відділи, інші структурні підрозділи  райдержадмі-ністрації

4.8

Організувати в загально-освітніх, професійно-технічних навчальних закладах району різно-планові заходи  право-виховного характеру з метою негативного ставлення молоді до  корупційних проявів

Антикорупційна стратегія на

2014-2017 роки

Про-тягом

року

Відділ освіти райдержадмі-ністрації спіль-но з Державним професійно-тех-нічним навчаль-ним закладом «Професійний аграрний ліцей»

                                                                                       

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                             В.Олєйнікова      

 

 

 

                        

Наверх ↑