111

Система обліку публічної інформації

Версія для друкуВерсія для друку

СИСТЕМА ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

  Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні апарату райдержадміністрації підлягають обов’язковій реєстрації у спеціальній системі обліку. Всі документи в апараті райдержадміністрації формуються протягом року в хронологічному порядку у діловодні справи за зведеною номенклатурою справ. Зведена номенклатура справ складається з урахуванням структури апарату райдержадміністрації та погоджується в установленому порядку.

   Більша частка документів зберігається у відділі документообігу, контролю та розгляду звернень громадян апарату районної державної адміністрації. В апараті райдержадміністрації визначено спеціальне місце для організації доступу запитувачів до інформації. Для цього необхідно звернутися до відповідальних працівників відділу документообігу, контролю та розгляду звернень громадян апарату районної державної адміністрації (каб. 15 тел. 3-22-56). За змістом інформація, якою володіє апарат райдержадміністрації, поділяється на такі види:

— правова інформація;

— інформація про фізичну особу;

— інформація з обмеженим доступом;

— інші види інформації.

 

Реєстр публічної інформації Кобеляцької райдержадміністрації

/переглянути на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних/

Наверх ↑