З АПАРАТНОЇ

Версія для друкуВерсія для друку

З АПАРАТНОЇ

У понеділок на щотижневій нараді у  голови райдержадміністрації  розглянуто два питання. З першого питання про організацію роботи в районі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 № 365 «Деякі питання здійснення виплат внутрішньо переміщеним особам»  доповідала начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Зоя Петренко.

Підбиваючи підсумки розглянутого  питання, голова райдержадміністрації Таміла Шевченко звернула увагу на проведенні інформаційно-роз’яснювальної роботи серед внутрішньо переміщених осіб щодо змін в законодавстві та порядку здійснення контролю за проведенням соціальних виплат даній категорії населення.

З другого питання  «Про відновлення роботи зрошувальних систем на території району» доповідала виконуюча обов’язки начальника  відділу  агропромислового розвитку  райдержадміністрації Наталія Пивовар.

Таміла Шевченко наголосила, що основні зрошувальні системи побудовані в 70-80-х роках минулого століття. На даний час вони фактично не функціонують. Рекомендувала провести інформаційно- роз’яснювальну роботу серед голів місцевих рад, керівників сільськогосподарських підприємств  про перспективи  проведення ремонту та відновлення систем зрошення в районі для подальшого їх використання, а також  розглянути питання взяття на баланс органами місцевого самоврядування основних меліоративних фондів.

Насамкінець апаратної наради, начальник відділу освіти райдержадміністрації Наталія Коваль поінформувала щодо  завершення  ремонтних робіт  у Кобеляцькій загальноосвітній  школі № 2 ім. О.Гончара  та забезпечення  новими  шкільними меблями  класних  кабінетів для прийому першокласників до нового навчального року. Повідомила, що ремонтні роботи у школі на заключному етапі, шкільні кабінети готові до прийому учнів.  Стосовно закупівлі меблів зазначила, що  проведено тендерну процедуру,  підписано договір з постачальником на закупівлю меблів для  першокласників, які планується встановити до 29 серпня 2018 року.

 

Наверх ↑