ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ

Версія для друкуВерсія для друку

ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ Платники податків Кобеляччини спрямували до держбюджету 44,6мільйонів гривень податкових платежів. 44 мільйони 627 тисяч гривень податків і зборів надійшло до держбюджету від платників податків Кобеляцького відділення Кременчуцької ОДПІ з початку року. Сума сплачених податків платниками Кобеляччини протягом січня-червня 2017 року перевищує минулорічні надходження на 13,9мільйонів гривень або 45,5 відсотків - інформує куратор Кобеляцького відділення – заступник начальника Кременчуцької ОДПІ – начальник Козельщинського відділення Тетяна Вітер.

Якщо проаналізувати стан сплати в розрізі всіх податків, що надходять до держбюджету, то варто відзначити, що ПДВ залишається основним бюджетоутворюючим податковим платежем бізнесу Кобеляччини. Надходження ПДВ за підсумками шести місяців склали 25,6мільйонів гривень. Це 57 відсотків від загальної суми», - зазначає Тетяна Вітер. 

Також основними джерелами поповнення державної казни є: податок на доходи фізичних осіб – 13,2 млн.грн., військовий збір – 4,0млн.грн. та податок на прибуток – 0,8млн.грн. 

Крім того, платниками податків Кобеляцького відділення Кременчуцької ОДПІ протягом першого півріччя поточного року перераховано 37,5млн.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

ДО УВАГИ  ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ

Кременчуцька ОДПІ інформує, що відповідно до повідомлення Державної фіскальної служби - з 1 липня повноцінно працює електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризикових податкових накладних.

Система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/ розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації  таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (СМ КОР) здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється

При отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платник податку має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301 (далі – Таблиця).

Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Електронні формати Таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Таблиця може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Також для формування Таблиці в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Підтвердженням про отримання Таблиці є перша квитанція (квитанція про доставку). Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).

При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).

Звертаємо увагу, що при поданні Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов’язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються) для їх виготовлення.

Зразок заповнення Таблиці можна віднайти на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/301239.html.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Посадовці Кременчуцької ОДПІ провели 15 особистих прийомів громадян

З початку року посадовими особами Кременчуцької ОДПІ проведено 15 особистих прийомів. Зокрема, в.о. начальника Кременчуцької ОДПІ провів 7 особистих прийомів громадян, заступники начальника Кременчуцької ОДПІ – 8, в т.ч. проведено 1 колективний прийом членів ОСББ щодо порядку оподаткування доходів неприбутокових організацій.      

Під час прийому громадянам були надані усні роз’яснення.

Слід відмітити, що платники Кременчуцького регіону вирішують проблемні питання без звернення до сервісу „Пульс”. До антикорупційного проекту «Пульс» скарг від платників на роботу Кременчуцької ОДПІ з початку року не надходило.

Нагадуємо, що записатись на прийом до посадових осіб Кременчуцької ОДПІ можна за номером (0536) 74-45-20.

Графік особистого прийому громадян керівництвом Кременчуцької ОДПІ

Головного управління ДФС у Полтавській області

            Якименко Андрій Сергійович — в.о. начальника Кременчуцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області – кожна середа місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

            Савченко Станіслав Миколайович – перший заступник начальника Кременчуцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області – кожний четвер місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

            Година Ірина Іванівна - заступник начальника Кременчуцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області – кожний понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

            Шуба Алла Володимирівна – в.о. заступника начальника – начальника Горішньоплавнівського відділення Кременчуцької ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області – кожна середа місяця з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

            Вітер Тетяна Іванівна - заступник начальника - начальник Козельщинського відділення Кременчуцької ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області – кожний  вівторок місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

            Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Податки на майно поповнили МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ майже на 14,7 мільйонів гривень

Протягом січня - червні 2017 року платники податків Кобеляччини перерахували до місцевого  бюджету 14 мільйонів 693 тисячи гривень податків на майно. Відповідно до ст.265 Податкового кодексу України податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; транспортного податку; плати за землю.

Левова частка надходжень податку на майно – плата за землю. За 6 місяців поточного року власники та орендарі земельних ділянок перерахували до місцевого бюджету 14,3млн.нривень.

Платники транспортного податку фізичні та юридичні особи сплатили до місцевої казни 32,6тис. грн., а власники об’єктів нерухомості спрямували до місцевої скарбниці Кобеляччини  385,7тисяч гривень.

Варто нагадати, що обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється державною податковою інспекцією за місцем реєстрації платника податку. Податкові повідомлення-рішення про сплату  майнових податків фізичними особами надсилаються громадянам контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня звітного року. Фізичні особи сплачують податок протягом 60 днів від дня вручення їм контролюючим органом податкових повідомлень-рішень за місцем реєстрації транспортних засобів.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Увага! за липень поточного року необхідно подавати Оновлену декларацію з  акцизного податку

Кременчуцька ОДПІ повідомляє, що Міністерством фінансів України  прийнято наказ від 24.04.2017 № 451 „Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку” (далі – наказ № 451).

Наказ № 451 набрав чинності з дня його офіційного опублікування, тобто 06 червня 2017 (опубліковано 06.06.2017 в «Офіційному віснику України» № 44).

Платники акцизного податку вперше подають декларацію акцизного податку з урахуванням змін, наказом № 451, не пізніше 20 серпня 2017 року за звітний період - липень 2017 року.

Звертаємо увагу, що в зв'язку зі скасуванням акцизного податку з роздрібного продажу пального з 01.01.2017 р суб'єкти господарювання, які здійснюють реалізацію пального, не заповнюють розділ II додатка 6 до декларації акцизного податку «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів». Розділ II додатка 6 до цієї декларації заповнюється тільки в разі надання суб'єктами господарювання, що здійснюють роздрібний продаж пального, уточнюючої декларації з відповідними операціями, здійсненими до 1 січня 2017 року і задекларованим в звітності, наданої до 21 січня 2017 року (тобто наданої за грудень 2016 року).

Більш детальна інформація викладена у листі ДФС України від  19.06.2017 №15789/7/99-99-15-03-03-17.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Внесено зміни до порядку розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників

Кременчуцька ОДПІ повідомляє, що 24.06.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України (далі – КМ України) від 21.06.2017 №427 (далі – Постанова №427), якою внесено зміни до Порядку розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції у 2017 році, затвердженого постановою КМ України від 08.02.2017 №83.

Відповідно до зазначеної Постанови, зокрема, Державна фіскальна служба України буде надавати Міністерству аграрної політики та продовольства України (далі – Мінагрополітики) інформацію щодо нарахування та виплати бюджетної дотації.

Це рішення прийняте для здійснення Мінагрополітики оцінки ефективності бюджетних програм, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Порядок скорочення та округлення вартісних і кількісних показників податкової накладної

Згідно із п. 201.2 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п. 4 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (далі – Порядок № 1307), усі графи податкової накладної, що мають вартісні показники, заповнюються в гривнях з копійками.

Водночас п. 16 Порядку № 1307 передбачено, що графа 7 заповнюється у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.

Тобто графа 7 податкової накладної повинна містити цифрове значення, що має не більше двох знаків після коми. В окремих випадках, коли ціни (тарифи) затверджено відповідними рішеннями уряду, у графі 7 податкової накладної може зазначатися числове значення з більшою кількістю знаків після коми.

Таким чином, вартісні показники податкової накладної повинні містити не більше двох знаків після коми (крім показника графи 7, якщо для нього інше передбачено чинним законодавством).

При цьому Порядком № 1307 не визначено обмеження щодо кількості знаків, яку можуть містити після коми кількісні показники, що зазначаються у графі 6 податкової накладної, а також правила округлення як вартісних так і кількісних показників, отриманих внаслідок розрахунку.

Необхідною кількістю знаків після коми у кількісному показнику вважається така кількість, якої достатньо для вірного розрахунку вартісного показника у графі 10 податкової накладної та рядків I-IX розділу А податкової накладної.

Розрахунок вартісного показника, у якому внаслідок добутку показників граф 6 та 7 податкової накладної отримується число, у якому кількість знаків після коми перевищує два, вважається вірним, якщо з метою скорочення такої кількості знаків до другого знаку після коми округлення не призводить до збільшення такого знаку на «1» (одиницю).

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 101).

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Відновити втрачені документи слід протягом 90 календарних днів

Кременчуцька ОДПІ нагадує, що нормами Податкового кодексу передбачено забезпечення платниками податків зберігання документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого цим Кодексом граничного терміну подання такої звітності (п.44.3 статті 44 Податкового кодексу України).

У разі ліквідації платника податків документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, платник податків зобов'язаний у п'ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити податкову інспекцію за місцем обліку та митницю, якою було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації. Відновити втрачені документи слід протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючих органів.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Які документи повинні мати на робочому місці  підприємці - платники Єдиного Податку

Відповідно до п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України платники єдиного податку першої - третьої груп ведуть облік у порядку, визначеному підпунктами 296.1.1 – 296.1.3 п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Згідно із п.п. 296.1.1 п. 296.1 ст. 296 ПКУ платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи – підприємці), які не є платниками податку на додану вартість, ведуть Книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.

Форма Книги обліку доходів, порядок її ведення затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Для реєстрації Книги обліку доходів такі платники єдиного податку подають до контролюючого органу за місцем обліку примірник Книги, у разі обрання способу ведення Книги у паперовому вигляді.

Платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи – підприємці), які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік доходів та витрат за формою та в порядку, що встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Для реєстрації Книги обліку доходів та витрат такі платники єдиного податку подають до контролюючого органу за місцем обліку примірник Книги (п.п. 296.1.2 п. 296.1 ст. 296 ПКУ).

Таким чином, платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, зберігають на робочому місці книгу обліку доходів.

Платники єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, повинні мати на робочому місці книгу обліку доходів та витрат.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Чи необхідно реєструватися фізичною особою – підприємцем фізичній особі при наданні в оренду власного майна

Відповідно до ст. 319 та ст. 320 Цивільного кодексу України, власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд, утому числі для здійснення підприємницької діяльності.

Таким чином, здавання в оренду власного нерухомого майна може здійснюватися фізичними особами  як у межах підприємницької діяльності, так і шляхом виконання норм п.170.1 ст. 170 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ без реєстрації орендодавця  фізичною особою - підприємцем.

Громадяни, які отримують доходи, з яких при їх виплаті не був сплачений податок на доходи фізичних осіб (зокрема, дохід від  надання нерухомості в оренду, житловий найм), зобов’язані подати податкову декларацію про майновий стан і доходи до органу державної фіскальної служби за місцем реєстрації до 1 травня та сплатити податки з отриманих доходів.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Переглянути видані індивідуальні податкові консультації можна через електронний кабінет платника на порталі ДФС України

З 1 квітня 2017 року змінено порядок надання податкових консультацій та запроваджено Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій ст. 52 Податкового кодексу України).

Індивідуальні податкові консультації (ІПК) підлягають реєстрації в єдиній базі консультацій та розміщується на офіційному веб-сайті ДФС, без зазначення найменування (прізвища, ім'я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.

Переглянути видані індивідуальні податкові консультації та їх статус можна через електронний кабінет платника на порталі ДФС України за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx.

Пошук та роздруківку ІПК в Єдиному реєстрі консультацій можливо здійснити за наступними реквізитами:

- реєстраційний номер ІПК;

- дата реєстрації ІПК;

- ключові слова (наприклад, податок на прибуток підприємств, податок на додану вартість тощо);

- орган, що надав консультацію;

- статус документу (діючі ІПК, анульовані ІПК).

Разом з тим, нагадаємо, що ІПК має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР

Понеділок, 10 липня 2017 року

Останній день подання

  • звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за червень (форма № 1-РС)

  • звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за червень (форма № 2-РС)

  • звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за червень (форма № 3-РС)

  • звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за червень (форма № 1-ОА)

  • звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за червень (форма № 1-ОТ)

 

 

Наверх ↑