ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ

Версія для друкуВерсія для друку

ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ

Співробітниками оперативного управління Кременчуцької ОДПІ викрито діяльність двох організованих злочинних груп, кримінальні правопорушення відносно яких за фактами діяльності "конвертаційного центру", а також незаконного придбання з метою збуту, зберігання з метою збуту, транспортування з метою збуту та збуту незаконно виготовлених алкогольних напоїв, направлені до суду.

Стягнуто  коштів з вигодонабувачів  «фіктивних»  підприємств та конвертаційних центрів  в сумі  572,0 тис.грн. Виявлено  10 «фіктивних»  підприємств.

За матеріалами співробітників оперативного управління Кременчуцької ОДПІ протягом 2018 року до ЄРДР внесено 11 кримінальних проваджень, по 6 кримінальних провадженнях оголошено підозри та кримінальні провадження направлено до суду.  По закінчених кримінальних провадженнях стягнуто збитків  в сумі    293,0 тис.грн.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

ПІДСУМКИ ДЕКЛАРАЦІЙНОЇ КАМПАНІЇ-2018

До Кременчуцької ОДПІ громадянами подано 11237 декларацій про майновий стан та доходи, які були отримані у 2017 році. З них 10483 громадян, що зобов’язані подати податкову декларацію про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованого доходу складає   489млн. 474 тис. гривень.

Згідно поданих декларацій громадянами самостійно визначено до сплати 17,6млн.грн. податку на доходи фізичних осіб та  2,1млн.грн. військового збору.

Дохід у сумі понад 1млн.грн. задекларували 41 громадянин, з них: 23 мешканці

м. Кременчук, 10 мешканців м.Горішні Плавні, 4 мешканці м.Глобине, 2 мешканці м.Кобеляк та 2 мешканці с.м.т.Козельщини.

До території обслуговування Кременчуцької ОДПІ входять 3 сільськогосподарські райони – Глобинський, Кобеляцький та Козельщинський. Мешканцями Кременчуцького регіону було подано 6935 декларацій від продажу сільськогосподарської продукції, з них: 516 - по Головному офісу, 2171 - по Глобинському відділенню, 2287- по Кобеляцькому відділенню, 1961- по Козельщинському відділенню.

Підбиваючи підсумки деклараційної кампанії, в.о. начальника Кременчуцької ОДПІ Андрій Якименко подякував  громадянам, які добровільно і своєчасно задекларували минулорічні доходи та вже перерахували до бюджету близько 2876 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та військового збору із нарахованих, цим самим зробивши свій вагомий внесок у бюджети місцевих громад.

Разом із тим, нагадав претендентам на податкову знижку, що згідно з нормами Податкового кодексу України для них подання декларацій триватиме до кінця звітного – 2018 року. На сьогодні 754 осіб скористалися такою можливістю. Громадянам, які заявили право на податкову знижку, з бюджету вже повернуто 812 тис.грн податку на доходи фізичних осіб.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

ОГОЛОШЕННЯ

   Факультет податкової міліції Університету ДФС України (м. Ірпінь) до 11.07.2018 здійснює прийом заяв на вступ від абітурієнтів. Для оформлення документів звертатися до служби управління персоналом Головного управління ДФС у Полтавській області за телефоном (0532) 56-63-06, або  оперативного управління  Кременчуцької ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області за телефоном (0536) 74-10-61.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

ЗМІНИ ДО РОЗРАХУНКУ ЧАСТКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ТОВАРОВИРОБНИЦТВА

Кременчуцька ОДПІ інформує, що  з 4 травня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 16.03.2018 № 142 (далі – Наказ № 142), зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.04.2018 за № 398/31850 та опублікований у бюлетені «Офіційний вісник України» від 04.05.2018 № 35.

Наказом №142 внесені зміни до Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва відповідно до абзацу четвертого пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI.

Так, у графі 3 пп. 3.1 п. 3 Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 № 772, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.04.2012 за № 510/20823 (зі змінами), слова та цифри «719 «Інші доходи від операційної діяльності», на якому обліковуються суми ПДВ, які залишаються у розпорядженні суб’єктів спеціального режиму оподаткування, встановленого ст. 209 розділу V Податкового кодексу України» замінено словами та цифрами «718 «Дохід від безоплатно одержаних оборотних активів», на який зараховується бюджетна дотація для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції відповідно до статті 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

КОЛИ У ПЕРЕХОДІ НА СПРОЩЕНУ СИСТЕМУ МОЖУТЬ ВІДМОВИТИ

Підстави для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку визначені п. 299.6 ст. 299 Податкового кодексу. Такими підставами є:

-невідповідність такого суб’єкта вимогам, встановленим ст. 291 Кодексу (щодо умов перебування на спрощеній системі);

-наявність у суб'єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації;

-недотримання таким суб’єктом вимог, встановлених пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Кодексу (щодо порядку подання заяви).

Таким чином, у заяві про обрання спрощеної системи юридична особа має вказати таку назву вулиці, яка зазначена у ЄДР та у обліковій справі у контролюючому органі на момент надання такої заяви до контролюючого органу.

У такому випадку в контексті п. 299.6 ст. 299 Кодексу у контролюючого органу підстав для відмови у реєстрації Товариства платником єдиного податку не виникає.

Водночас, оскільки дані ЄДР мають бути актуальними, Законом від 15.05.2003 р. № 755 «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» передбачена державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи. Для цього юридичною особою надається заява (частина перша п.4 ст. 17 Закону № 755).

У разі виникнення змін у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік згідно з Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну України від 09.12.2011 р. № 1588, крім змін, які вносяться до ЄДР, та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку, платник податків зобов’язаний протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати до контролюючого органу уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік (п. 9.2 Порядку).

У разі зміни відомостей, що внесені до реєстру платників єдиного податку, вносяться зміни до реєстру платників єдиного податку в день подання платником відповідної заяви (п.299.8 ст.299 Кодексу).

Водночас якщо у заяві про обрання спрощеної системи зазначені види діяльності, які не містяться у ЄДР, то в контексті п. 4 ст.10 Закону № 755 та п. 64.1 ст. 64, п. 298.3 ст. 298, п. 299.7 ст. 299 Кодексу також виникають підстави для відмови у прийнятті контролюючим органом заяви як такої, що не є достовірною.

   Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

НЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗБЕРІГАННЯ ПЕРВИННИХ ДОКУМЕНТІВ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ШТРАФНИХ САНКЦІЙ

Кременчуцька ОДПІ нагадує, згідно з п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – Кодекс) платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених п. 44.1 ст. 44 Кодексу, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 Кодексу) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого Кодексом граничного терміну подання такої звітності. (п. 44.3 ст. 44 Кодексу).

За незбереження первинних документів до платників податку можуть бути застосовані штрафи відповідно до п. 121.1 ст. 121 Кодексу, зокрема незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ст. 44 Кодексу строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених Кодексом, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року  застосовано штраф за таке саме порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.

 

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

ЯКИЙ ПЕРІОД Є ЗВІТНИМ ДЛЯ НОВОСТВОРЕНОЇ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ З МЕТОЮ ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО МАЙНОВИЙ СТАН І ДОХОДИ

 

Відповідно до п.п. 177.5.2. п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) фізичні особи – підприємці, які зареєстровані протягом року в установленому законом порядку або перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування чи сплачували фіксований податок до набрання чинності ПКУ, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому розпочата така діяльність або відбувся перехід на загальну систему оподаткування.

Вперше зареєстровані підприємці в податковій декларації також зазначають інформацію про майновий стан та доходи за станом на дату державної реєстрації підприємцем.

Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені п.п. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 ПКУ, що настануть у звітному податковому році.

При цьому, податкова декларація за звітний (податковий) період, який дорівнює календарному кварталу, подається платниками податків на доходи фізичних осіб - підприємцями протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ).

Згідно з п. 57.1 ст. 57 ПКУ платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПКУ.

Враховуючи викладене вище, новостворена фізична особа – підприємець за період від дати державної реєстрації до дати переходу на спрощену систему оподаткування подає квартальну податкову декларацію протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу та самостійно сплачує суму податкового зобов’язання, зазначену у податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, визначеного для подання податкової декларації.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися уЗагальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 104).

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

ЗА ПОРУШЕННЯ ГРАНИЧНИХ ТЕРМІНІВ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ В ЄДИНОМУ РЕЄСТРІ ПЕРЕДБАЧЕНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Згідно із п. 120 прим.1.1 ст. 120 прим.1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого ст. 201 ПКУ, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника ПДВ, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

-10 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

-20 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

-30 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

-40 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.

-50 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН згідно з п. 201.16 ст. 201 ПКУ штрафні санкції, передбачені п. 120 прим.1.1 ст. 120 прим.1 ПКУ, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з п. п. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 ПКУ.

У разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог ПКУ щодо своєчасності реєстрації таких документів в ЄРПН, штрафні санкції, передбачені п. 120 1.2 ст. 120 прим.1 ПКУ, не застосовуються.

Відповідно до п. 120 прим. 1.2 ст. 120 прим. 1 ПКУ відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого ст. 201 ПКУ, податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), що зазначена у податковому повідомленні - рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов’язань з податку на додану вартість, зазначеної у такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми ПДВ, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено. У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН згідно з п. 201.16 ст. 201 ПКУ штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття відповідного рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з п. п. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 ПКУ.

Відсутність реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому п. 120 прим. 1.2 ст. 120 прим. 1 ПКУ, після спливу 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов’язань з ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми ПДВ, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено.

У разі реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому п. 120 прим. 1.2 ст. 120 прим. 1 ПКУ, протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, штрафні санкції, передбачені абзацом другим п. 120 прим. 1.2 ст. 120 прим. 1 ПКУ та п. 120 прим. 1.1 ст. ст. 120 прим. 1 ПКУ, не застосовуються.

Відповідно до п. 35 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ норми п. 120 прим.1.1 ст. 120 прим. 1 ПКУ не застосовуються при порушенні термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, складених до 1 жовтня 2015 року.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися уЗагальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 101).

 

Кременчуцька ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області

ТОРГІВЛЯ В МАГАЗИНІ НА РИНКУ: ЯКА ГРУПА ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО  ПОДАТКУ

До першої групи платників єдиного податку віднесено фізичних осіб – підприємців, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень (п. 291.4 ст. 291 ПКУ).

Згідно з п. 1.8 Інструкції щодо заповнення форми державного статистичного спостереження № 12-торг «Про наявність і використання торгової мережі на ринках та реалізацію сільськогосподарської продукції на них», затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 26.07.2005 № 209, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.07.2005 за № 942/11222, торгове місце – це площа, відведена для розміщення необхідного для торгівлі інвентарю (вагів, лотків тощо) та здійснення продажу продукції з прилавків (столів), транспортних засобів, причепів, візків (у тому числі ручних), у контейнерах, кіосках, палатках тощо.

До торгових місць на ринках не належать магазини та об’єкти ресторанного господарства.

Отже, фізична особа – підприємець, яка здійснює роздрібний продаж товарів в магазині, що розташований на території ринку, не може бути платником єдиного податку першої групи.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

КОЛИ ФОП НА ЗАГАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОПОДАТКУВАННЯ МОЖНА ПРОДАВАТИ ТОВАР БЕЗ РРО

 

Відповідно до п. 2 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року № 1336 «Про забезпечення реалізації ст. 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»», суб’єкти господарювання, мають право проводити розрахунки без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій при здійснені роздрібної торгівлі через засоби пересувної торгівельної мережі (автомагазини, авторозвозки, автоцистерни, цистерни, бочки, бідони, низькотемпературні лотки-прилавки, візки розноски, лотки, столики), що розташовані за межами стаціонарних приміщень.

Пунктом 2 Постанови № 1336 встановлено, що у разі перевищення річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів 500 тис. грн. на один суб’єкт господарювання, застосування реєстратора розрахункових операцій є обов’язковим. 

            Згідно з п. 2 додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2001 року № 121 «Про терміни переведення суб’єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій» у разі перевищення граничного розміру річного обсягу розрахункових операцій суб’єкт підприємницької діяльності зобов’язаний в місячний термін з дати перевищення річного обсягу розрахункових операцій зареєструвати та проводити розрахунки з застосовуванням РРО.

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА ЗА РАХУНОК МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ: ЧИ ПІДЛЯГАЄ  ОПОДАТКУВАННЮ ПДФО

Відповідно до п. п. 165.1.1 п. 165.1 ст. 165 розділу IV Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи, як сума державної та соціальної матеріальної допомоги, державної допомоги у вигляді адресних виплат та надання соціальних і реабілітаційних послуг відповідно до закону, житлових та інших субсидій або дотацій, компенсацій (включаючи грошові компенсації інвалідам, на дітей-інвалідів при реалізації індивідуальних програм реабілітації інвалідів, суми допомоги по вагітності та пологах), винагород і страхових виплат, які отримує платник податку з бюджетів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та у формі фінансової допомоги інвалідам з Фонду соціального захисту інвалідів згідно із законом.

Згідно з п. 1 ст. 16 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон №280) органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

До виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься, зокрема, затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування (п. 22 ст. 26 Закону №280).

Статтею 34 Закону №280 визначені повноваження органів сільських, селищних, міських рад у сфері соціального захисту населення, зокрема, вирішення відповідно до законодавства питань про надання пільг і допомоги певним категоріям населення.

Враховуючи зазначене вище, матеріальна допомога, що надається фізичним особам за рахунок міського бюджету, не підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за умови виконання міською радою затвердженої програми соціально-економічного розвитку чи цільової програми з питань діяльності місцевого самоврядування, в якій передбачено надання такої допомоги за рахунок коштів місцевого бюджету (з конкретним визначенням її напрямів, умов надання та кошторисом).

Відповідно до Довідника ознак доходів, наведеного у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, доходи у вигляді матеріальної допомоги, отримані фізичними особами за рахунок коштів місцевого бюджету (з конкретним визначенням її напрямів, умов надання та кошторисом), відображаються відповідним органом місцевого самоврядування у Податковому розрахунку за формою 1 ДФ під ознакою доходу «128».

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

                                                                                                             ДФС у Полтавській області

 

НАДАННЯ МАЙНА В ОРЕНДУ НЕРЕЗИДЕНТОМ ЧЕРЕЗ УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ: ХТО МАЄ ВІДОБРАЖАТИ ОРЕНДНУ ПЛАТУ У ФОРМІ   № 1ДФ

Сума орендної плати, що перераховується юридичною особою (фізичною особою — підприємцем) іншій фізичній особі — підприємцю (уповноваженій особі), яка виконує представницькі функції стосовно надання майна в оренду фізичною особою — нерезидентом за договором оренди нерухомого майна, відображається за ознакою «157».

Відповідно до пп. 170.1.3 п. 170.3 ст. 170 Податкового кодексу нерухомість, що належить фізичній особі — нерезиденту, надається в оренду виключно через фізичну особу — підприємця або юридичну особу — резидента (уповноважених осіб), що виконують представницькі функції такого нерезидента на підставі письмового договору та виступають його податковим агентом стосовно таких доходів. Нерезидент, який порушує норми цього пункту, вважається таким, що ухиляється від сплати податку.

Тобто фізичним особам — нерезидентам забороняється самостійно передавати нерухомість, що їм належить, в оренду. Така передача можлива лише через фізичну особу — підприємця або юридичну особу — резидента України, які виконують представницькі функції.

Представницькі функції слід розуміти як представництво, яке відповідно до ст. 237 Цивільного кодексу є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов’язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.

Згідно з пп. «б» п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу доходи, нараховані на користь платника податку, відображаються податковим агентом у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, сум утриманого з них податку за формою № 1ДФ відповідно до наказу Мінфіна України від 13.01.2015 р. № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку».

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

                                                                                                    ДФС у Полтавській області

 

ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР

Вівторок, 15 травня 2018

Останній день подання

  • звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за квітень (форма № ЗВР-1), якщо не передбачено подання інформації дротовими або бездротовими каналами зв’язку; довідки про використані розрахункові книжки за квітень

Пятниця, 18 травня 2018

Останній день сплати

  • податку на прибуток підприємства за I квартал

  • частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за I квартал

  • ПДВ платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу, за І квартал

  • авансового внеску з єдиного податку на травень платниками першої та другої груп

  • рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за І квартал

  • рентної плати за спеціальне використання води за І квартал

  • рентної плати за користування надрами без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за І квартал

  • екологічного податку за І квартал

  • туристичного збору за І квартал

  • збору за місця для паркування транспортних засобів за І квартал

  • єдиного податку платниками — юридичними особами та фізичними особами — підприємцями третьої групи за I квартал

  • єдиного податку із сум доходів, що оподатковуються за ставкою 15 % та задекларовані в I кварталі платниками єдиного податку першої та другої груп

 

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області

 

Наверх ↑