ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ КОБЕЛЯЦЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ ОДПІ — ЦЕ ПОНАД 4,5ТИСЯЧІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Версія для друкуВерсія для друку

ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ КОБЕЛЯЦЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ ОДПІ — ЦЕ ПОНАД 4,5ТИСЯЧІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ Протягом січня-серпня 2018 року фахівцями Кобеляцького відділення Кременчуцької ОДПІ надано 4575 адміністративних послуг, а це на 725 послуг більше ніж за аналогічний період минулого року. Серед  адміністративних послуг  найпопулярнішою є  видача картки платника податків та внесення до паспорта  громадянина  України даних про реєстраційний номер  облікової картки платника податків. З початку поточного року було надано 1996 таких послуг.

Друге місце за популярністю посідає послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – з початку року видано  1568 довідок.

Серед фізичних осіб-підприємців однією з самих запитуваних послуг є послуга з видачі витягу з реєстру платників єдиного податку, так  за заявами платників надано 209 таких витягів, зареєстровано 140 платника єдиного податку також проведено реєстрацію  164 книги обліку доходів і витрат фізичних осіб-підприємців.

Спеціалісти Центру обслуговування платників оформили 16 розрахункових книжок, зареєстрували 100 книг обліку розрахункових операцій та провели реєстрацію 28 реєстраторів розрахункових операцій.

В Кременчуцької ОДПІ звертають увагу, що крім адміністративних послуг в Центрі обслуговування платників можна отримати усні консультації та консультативну допомогу у оформленні заяв і заповненні податкової звітності; інформацію про реквізити рахунків для зарахування платежів до бюджетів, ставки податків та роз’яснення з питань оподаткування; інформацію про стан розрахунків з бюджетами; безкоштовне програмне забезпечення для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді, приймають звітні та інші документи, тощо.

Нагадаємо, графік роботи Центру обслуговування платників Кобеляцького відділення Кременчуцької ОДПІ: з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю з 9:00 до 16:45, у суботу - з 9:00 до 13:00 (у режимі чергування).

 

НА СОЦІАЛЬНІ ПОТРЕБИ ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ  КОБЕЛЯЧЧИНИ  СПРЯМУВАЛИ  МАЙЖЕ 61МЛН. ГРИВЕНЬ ЄСВ

За  8 місяців  поточного  року  платники податків  Кобеляччини перерахували до бюджету  60млн. 741тис. грн.. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 10,5млн. грн. або   майже на  21 відсоток  перевищує показник  минулого року.

Виконуючий обов’язки заступника начальника Кременчуцької ОДПІ – начальника Кобеляцького відділення Олександр Литвин зазначив, що серед пріоритетів роботи фіскальної служби й надалі залишається вжиття заходів щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення. Адже офіційне працевлаштування дасть змогу громадянам легально працювати і мати соціальні гарантії, а бюджет відповідно отримає додаткові надходження у вигляді податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

ЗАПОВНЮЄМО повідомлення про об’єкти оподаткування http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/local-news/print-348249.html

Кременчуцька ОДПІ нагадує, що пунктом 8.1 Порядку обліку платників податків затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями (далі - Порядок) встановлено, що платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку шляхом подання повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП (далі повідомлення за формою № 20-ОПП) у порядку, встановленому розділом VIII зазначеного Порядку.

Порядок заповнення повідомлення за формою № 20-ОПП визначено Пам’яткою для заповнення розділу 3 Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність.

У разі наявності у платника податків однотипних об’єктів оподаткування (окремі кімнати, офіси, квадратні метри), які розташовані за одним місцезнаходженням, при заповненні розділу 3 повідомлення за формою № 20-ОПП слід дотримуватися принципу «укрупнення інформації» про об’єкти оподаткування та відображати їх у вигляді одного об’єкта оподаткування. Якщо однотипні об’єкти оподаткування розташовані за різним місцезнаходженням, то їх необхідно показувати окремо. Також, при заповненні графи 12 розділу 3 повідомлення за формою № 20-ОПП принцип «укрупнення інформації» не застосовується до об’єктів оподаткування, які мають реєстраційний номер, тобто інформація щодо таких об’єктів оподаткування зазначається за кожним об’єктом окремо.

Згідно з Пам’яткою для заповнення розділу 3 Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, графи 6-7 «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування» заповнюються відповідно до Класифікатора об’єктів адміністративно-територіального устрою України, розміщеного на офіційному веб-сайті Держстату України. У разі придбання транспортного засобу для використання по всій території України або передачі його в оренду платник податків зазначає у графах 6-7 «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування» та 8 «Місцезнаходження об’єкта оподаткування» розділу 3 повідомлення за формою № 20-ОПП адресу місця реєстрації транспортного засобу.

 

Звітність в електронному вигляді та можливості «Електронного кабінету» http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/local-news/print-347984.html

Про можливість подання податкової звітності за допомогою «Електронного кабінету», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів повідомила начальник управління обслуговування платників Кременчуцької ОДПІ Галина Можаєва.

Подання податкової звітності в електронному вигляді, має багато переваг як для платників податків, так і для податкової служби, зокрема платники податків отримують:

- економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів;

- уникнення витрачання часу у чергах до податкового інспектора або „вікна” прийому звітності при поданні звітності,

- гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;

- оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв’язку;

- конфіденційність інформації;

- оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.

Для користування електронним кабінетом платнику податку необхідно отримати електронний цифровий підпис (далі-ЕЦП) для юридичних, самозайнятих або фізичних осіб.

Послуги ЕЦП можуть бути отримані у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (далі-АЦСК). На сьогоднішній день такими центрами є: АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби; АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів Україна»; АЦСК ПАТ КБ Приватбанк»; АЦСК ПАТ «УкрСиббанк»; АЦСК АТ «Ощадбанк»; АЦСК MASTERKEY та ін.

Для отримання ЕЦП в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби по Полтавській області можливо звернутися за наступними адресами:

-  м. Полтава, вул. Європейська, буд. 155 зал №1, каб. № 1, тел: (053) 259-41-05;

- м. Кременчук, вул. Троїцька, буд. 76 Центр обслуговування платників, секція №2, тел. (0536) 74-20-26.

Представники бізнесу та громадяни все частіше віддають перевагу зручним електронним сервісам ДФС, оскільки скориставшись ними, можуть швидко отримати необхідну послугу, довідку чи інформацію, подати звітність, або самостійно  роздрукувати необхідні бланки податкової звітності, не виходячи з офісу чи дому.

Серед найбільш затребуваних сервісів - «Електронний кабінет» (https://cabinet.sfs.gov.ua/) – це персональне автоматизоване робоче місце платника.

Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для проведення технічного обслуговування, та забезпечує такі можливості:

- перегляд в режимі реального часу інформації про платника податків, що використовується контролюючими органами;

- перегляд даних оперативного обліку податків та зборів (дані карток платників податків);

- перегляд даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість;

- перегляд даних системи електронного адміністрування реалізації пального;

- одержання інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;

- проведення звірення розрахунків з бюджетом, з одержанням документа про стан розрахунків із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;

- надання заяви про повернення помилково або надлишково сплачених сум податків;

- автоматизоване визначення обов’язкових для подання платником податків форм податкової звітності;

- автоматизоване визначення рахунків для сплати податків конкретним платником податків;

- заповнення, перевірки та подання податкових декларацій до контролюючого органу;

- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;

- перегляд інформації про податкові накладні та розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена;

- отримання інформації з ЄРПН про стан спецрахунку та суми, які враховуються у формулі для визначення ліміту реєстрації податкових накладних;

- отримання інформації з ЄРПН про зареєстровані постачальниками податкові накладні та розрахунки коригування;

- отримання повідомлень про проведення податкових перевірок, отримання актів та довідок за наслідками перевірок;

- адміністративне оскарження рішень контролюючих органів (подання заперечень на акт перевірки, подання скарги, тощо);

- перевірка статусу контрагента за базами даних Мінфіну, наприклад, про статус реєстрації платником ПДВ, про наявність порушень податкового законодавства, наявність податкового боргу;

- внесення змін до реєстраційних даних платника податку, наприклад, у разі зміни посадових осіб;

- надання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування;

- взяття на облік на митниці;

- подання заяв та інших документів для отримання сертифікатів походження EUR.1

- реєстрація РРО;

- подання звітності про використання РРО;

- отримання довідок та інших документів, які видаються податковими органами.

Інформація про всі відправлені та отримані через Електронний кабінет документи, з зазначенням дати та часу відправлення та отримання, зберігаються безстроково та у будь-який час доступні платникові податків.

РОЗШИРЕНО ПРАВО НА ПОДАТКОВУ ЗНИЖКУ ЗА СПЛАЧЕНІ ОСВІТНІ ПОСЛУГИ

У зв’язку з внесенням змін до Податкового кодексу України з 28 липня поточного року громадяни, які сплачують за освітні послуги, що надаються дошкільними, шкільними та позашкільними закладами освіти, мають право на податкову знижку.

До внесення змін таке право надавалося лише за послуги, сплачені на користь вітчизняних закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.

Право на отримання податкової знижки мають члени сім’ї першого ступеня споріднення: чоловік, дружина, діти, батьки.

Якщо платник сплачував за своє навчання, навчання дітей або батьків, він має право звернутися до органів фіскальної служби для отримання податкової знижки. Для цього йому після закінчення податкового року необхідно подати декларацію, в якій зазначити суму отриманих доходів та суму коштів, які були сплачені за освітні послуги».

Після проведення відповідних перерахунків кошти будуть повернуті платнику протягом 60 днів у спосіб, зазначений ним у декларації.

Підтвердженням отриманих освітніх послуг є угода, яку платник складає із закладом освіти. В такій угоді має бути зазначено: хто надає послугу, хто її отримує, яка сума та термін надання послуги. Угоди та розрахункові документи, які підтверджують сплату коштів, платник має зберігати протягом трьох років.

Податкова знижка нараховується на доходи, які отримані у вигляді заробітної плати, при цьому сума податкової знижки не повинна перевищувати розмір заробітної плати, яку платник отримав протягом року.

Перелік вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти визначено відповідними законами України, зокрема, «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту».

Для отримання податкової знижки за 2018 рік громадяни мають подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи з 1 січня до 31 грудня (включно)  2019 року. Якщо у цей період декларація не буде подана, то знижка за цей період на наступні періоди не переноситься.

 

ПЛАТНИКИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ: ОСОБЛИВОСТІ АНУЛЮВАННЯ РЕЄСТРАЦІЇ

Кременчуцька ОДПІ доводить до відома платників, що порядок анулювання реєстрації юридичної особи як платника єдиного податку визначені п.п. 299.10, 299.11 ст. 299 Податкового кодексу України.

Так, відповідно до норм Податкового кодексу України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:

1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;

2) припинення юридичної особи (крім перетворення) відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;

3) переходу на сплату інших податків і зборів, у випадках та в строки передбачених п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України.

Крім цього, у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, встановлених главою І «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розділу ХІV Податкового кодексу України, анулювання реєстрації платника єдиного податку проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення. У такому випадку суб’єкт господарювання має право обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом

 

 

З 12 ВЕРЕСНЯ РАХУНКИ ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ   ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ ТА ІНШИХ  ПЛАТЕЖІВ, КРІМ ЄСВ БУДЕ ЗАКРИТО

УВАГА! 11.09.2018р. закінчується перехідний період запровадження централізованої моделі обслуговування бюджетів за доходами. Починаючи з 12.09.2018 р. усі рахунки для зарахування податків, зборів та інших платежів до бюджетів, відкриті на балансі головних управлінь Казначейства (МФО, відмінне від 899998), буде закрито.

Водночас рахунки для сплати Єдиного соціального внеску (балансовий рахунок 3719) не змінювалися та залишаються відкритими на балансі головних управлінь Казначейства (МФО, відмінне від 899998).

 

ЯКЩО  ЄСВ СПЛАЧЕНО НЕСВОЄЧАСНО

Фізичні особи — підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

При несплаті (неперерахуванні) або несвоєчасній сплаті (несвоєчасному перерахуванні) єдиного внеску починаючи з 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок, до фізичних осіб — підприємців, які застосовують спрощену систему оподаткування та допустили зазначене порушення, починаючи з 01.01.2015 р. і надалі накладається штраф у розмірі 20 % своєчасно несплачених сум. На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 % суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Крім того, за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску фізичні особи — підприємці несуть адміністративну відповідальність.

 

ЗА ЯКИХ УМОВ ВИТРАТИ РАБОТОДАВЦЯ НА НАВЧАННЯ ПРАЦІВНИКА НЕ ОПОДАТКОВУЮТЬСЯ

Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом IV Податкового кодексу. Відповідно до п. 163.1 ст. 163 Кодексу об'єктом оподаткування фізичної особи-резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання), іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.

Статтею 165 Кодексу встановлено виключний перелік доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу.

Так, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається сума, сплачена будь-якою юридичною або фізичною особою на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за здобуття освіти, за підготовку чи перепідготовку платника податку, але не вище трикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за кожний повний або неповний місяць навчання, підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи (п.п.165.1.21 п.165.1 ст.165 Кодексу).

При цьому законодавством не встановлено обмежень щодо терміну за який роботодавець має право здійснити оплату за навчання найманого працівника.

Враховуючи викладене, якщо юридична особа-роботодавець сплатила на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за здобуття освіти, за підготовку чи перепідготовку свого працівника однією сумою в поточному році за весь період навчання, який складається з декількох років, при цьому її розмір не перевищує трикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за кожний повний або неповний місяць навчання, то сплачена роботодавцем сума не оподатковується.

Слід зазначити, що застосування п.п.165.1.21 п.165.1 ст.165 Кодексу передбачає звернення до спеціалізованих актів законодавства, які встановлюють засади взаємовідносин працівника та роботодавця з питань набуття освіти та кваліфікації.   

                                         

РЕЄСТР  ЗАЯВ ПРО ПОВЕРНЕННЯ СУМИ БЮДЖЕТНОГО ВІДШКОДУВАННЯ ПДВ РОЗМІЩЕНО НА ОФІЦІЙНОМУ ВЕБ-САЙТІ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

Кременчуцька ОДПІ інформує, що відповідно до ст. 200 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ (далі – Реєстр) здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Порядку інформаційної взаємодії Міністерства фінансів України з ДФС України та Державною казначейською службою України в процесі формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.03.2017 № 326, Міністерство фінансів України до 13-ї години забезпечує автоматичну обробку інформації, отриманої від ДФС України, та щоденне оприлюднення (крім вихідних, святкових та неробочих днів) Реєстру на своєму офіційному веб-сайті (https://www.minfin.gov.ua/reestr) відповідно до вимог ПКУ.

 

ОБЕРЕЖНО! ТЕЛЕФОННІ ШАХРАЇ!

        У місті Кременчуці знову зафіксовано випадки телефонних дзвінків від невідомих осіб, які у суб’єктів господарювання від імені начальника Кременчуцької ОДПІ Головного_управління_ДФС_у_Полтавській_області вимагають кошти. 
        Вкотре нагадуємо, що службові особи органів ДФС у Полтавській області жодних вказівок збирати гроші від свого чи від імені довірених осіб не давали й давати не можуть. Вони завжди діють винятково в межах норм #Податкового_Кодексу та законодавства України. 
       Податківці наполегливо радять бути пильними та обачними, не вступати в перемовини з телефонними шахраями та не перераховувати їм кошти. А при виявленні таких махінацій негайно звертатись до органів Національної поліції, СБУ та прокуратури.

 

ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР

П’ятниця, 14 вересня 2018

Останній день подання

  • заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з ІV кварталу та розрахунку доходу за попередній календарний рік

  • Кременчуцька ОДПІ Головного управління

  •                     ДФС у Полтавській області

 

Наверх ↑